Softball is on

Hej

Nu ar cheerleadingen officielt over =( Saknar det verkligen!

Nu drar Softball sasongen igang! Vi har traning Varje dag (Forutom sondag) 2.5 timmar. Jag kanner mig ganska sliten!
Softball ar en tavlingssport och vara 4 coacher ar stenharda. I USA spelar man inte sport for att det ar kul, man spelar for att vinna. ALLT handlar om att vinna. Det ar annorluna. Hart men kul. 28 Mars har vi varan forsta match. Varat team ar valdigt bra och har gatt till State nastan varje ar. Idag ska vi bestalla vara trojor till sasongen; T-shirts, hoods & sweatpants. 

20 Mars aker jag, Steph och Line till Chicago for en shopping helg. Mys <3
22 Mars aker jag till Las Vegas med min vardmamma och vardsyster en vecka <3 

//Malin

Kommentarer
Postat av: Malin

Har en fråga om cheerleadningen.. Är det mkt dans och så eller vad gjorde ni?

2009-03-10 @ 13:44:41
Postat av: malin the blogger

Inte speciellt mycket dans, cheerleading ar valdigt "stela" rorelser, man maste vara tight i kroppen.

Vi gjorde en dans pa sasongsavslutningen, men annars var det cheerleading.

2009-03-11 @ 23:06:47
URL: http://malinlundborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0