Mer bilder på familjen.

I morse fick jag äntligen mail från Steve med nya bilder på värdfamiljen!
De har nyss köpt en ny hund ; Mambo. Hur söt som helst!
Just nu är det 25 grader i LaGrange. ;). 


 <-- Hunden till höger är Mambo.

 <-- Gummin, Söting.

 <-- Halloween; JJ, Zac, Steve, Shayla och Ephrain :)

 <-- Ephrain, Steve och JJ

 <-- Heather med nån baby.



Utbytesstudent träff

Jag, Lotte, Anna och Pontus träffades i Gbg och fikade. Mys!  




 <-- Anna, Lotte :)

 <-- Pontus med skylten =D

 <-- Café Vanilj

Host family application & avresedatum.

Hej :D

Idag fick jag hostfamily application med bilder på min underbara värdfamilj. :D

Btw. Mitt avresedatum är ändrat till 7 Aug

Klicka för större bild;

 <-- Hendrick Family

 <-- Ephrain

 <-- Mitt hus

 <-- Mitt rum 

 <-- Shayla

 <-- Brev till "Malin and family"

 

Phone.

I lördags ringde jag min familj och pratade i tre timmar :D Så himla kul, först pratade jag med Steve, deras nuvarande utbytesstudent från Syd Korea. Han berättade att amish folken åker "häst o vagn" buss till skolan, haha. Han verkade gilla USA. Trist att jag inte får träffa honom =/ . 

Sedan pratade jag med David, OMG. Han gillar att jaga; björn och ekorrar, dessutom äter han upp dem. Han gillar att fiska, ganska komiskt att han rabblade upp hundra olika fisknamn på engelska. Jag fattade inte men i alla fall. Han Berättade att han spelade football i high school, och att Heather var imponerad över hur mycket folk han kände :P vi pratade i kanske en timma och under den timman sa han minst tio gånger "I love my kids, I love America." Han har lovat att ta med mig på Football och baseball ;D. Dessutom ska han lära mig allt jag behöver veta om bibeln för det var väldigt viktigt :P Jättekul människa alltså. 

Efter det pratade jag med Zac 7 år , han sa verkligen ingenting. det var jättesvårt att prata med honom, men David förklarade att han var lite rädd för tjejer :P det tyckte jag var kul.
 
Sedan pratade jag med Ephrain, sötaste alltså; - Hello, i have been climbing trees all day long, I can climb so high. Sötis. 

Sedan pratade jag med Heather sötaste värdmamman någonsin. Hon säger alltid "hey sweetie, how are you?" Vi pratade om hur tråkigt algebra är, äntligen någon som förstår att matte är tråkigt! 

Det var jättekul, Steve fick min mail adress så han ska maila mig bilder på familjen snart. Hoppas hoppas :D   


RSS 2.0