Första grillningen på året!

Äntligen! I går grillade jag Sofia och Tove :D
Så nu har jag faktiskt grillat detta året haha.
Jag vet att det är segt men nu är det gjort :D
Det var jättemys och vi gjorde godast salladen :D ´



image22




Ambassaden

Min personliga intervju på ambassaden kommer att vara den 30 Juni.
Härligt att åka tillbaka till stockholm, kommer vara där mellan 27 juni - 1 juli. Då ska jag och Lina hitta på mycket kul! Hon fyller år idag btw. Grattis <33
har några saker kvar på checklistan till ambassaden men det löser sig. Kul att ta amerikanskt passfoto :P :D
Jag väntar fortfarande på DS2019. (formulär) Men det kommer snart, =D Så ska jag börja jobba den 16 juni så det blir extra pengar under året :)
Det var nog allt för nu, 2 månader 1 vecka 5 dagar =D

image21






2 månader 2 veckor 4 dagar..

Nu är det inte långt kvar tills jag lämnar Sverige ett år! Det ska bli såååååååå kul!!!!! snart snart.... =D

7:e Aug blir det New York!  
Vi ska se ; Time square, Ground zero, Central park, Empire state building, Manhattan och allt annat skoj! Dessutom får vi massa shoppingtid!!! =D

 
Jag måste lägga upp en bild på min söta värdbror Steve (från korea) på hans Prom i Indiana :D ; 

image20 

Visum

Att söka visum är minst sagt komplicerat!, kommer ta lång tid att fixa checklistan. Så ska man ha med ett foto som inte får vara i svensk passfoto storlek utan amerikansk... Complicated!

image19



Informationsmöte

image18

I lördags var det informationsmöte i sthlm ;)
Nu vet vi vad vi ska göra i New York och annan info :)

Vår

image17

Äntligen börjar det bli varmt :)

RSS 2.0