Ambassaden

Min personliga intervju på ambassaden kommer att vara den 30 Juni.
Härligt att åka tillbaka till stockholm, kommer vara där mellan 27 juni - 1 juli. Då ska jag och Lina hitta på mycket kul! Hon fyller år idag btw. Grattis <33
har några saker kvar på checklistan till ambassaden men det löser sig. Kul att ta amerikanskt passfoto :P :D
Jag väntar fortfarande på DS2019. (formulär) Men det kommer snart, =D Så ska jag börja jobba den 16 juni så det blir extra pengar under året :)
Det var nog allt för nu, 2 månader 1 vecka 5 dagar =D

image21






Kommentarer
Postat av: Charlotte

Huh, mina visumpapper har inte ens kommit än.. Men du Malin föresten! Pratade de engelska eller svenska när man bestämde tid för intervju? :P

2008-05-28 @ 15:47:10
URL: http://www.glammigt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0