LaGrange.


Detta är LaGrange! Här ska jag bo ett år ;D



Vissa i min klass tycker lite synd om mig, why?
Staden är inte så liten, vi har faktiskt en mataffär, Pizza hut och McDonalds! All u need.



 <-- Amish


12 aug in my <3

Hostfamily!

Heej ;)

Nu är det bara 5 månader kvar till USA och jag har äntligen fått värdfamilj! :D
Jag ska bo i LaGrange Indiana (12000 invånare) med två föräldrar och fyra värdsyskon!  Mina "syskon" är 2, 5, 7 och 10 år!

Heather 31
David 32

Shayla 10
Zachariah 7
Ephrain 5
Jeremiah 2

Alla döpta efter bibeln :P Japp, jag har hamnat i en kristen familj. Min Värdmormor är präst och har en egen kyrka i huset som vi ska gå i, Härligt :D På tal om religion, halva befolkningen i Lagrange är Amish! Det är tydligen häst och vagn överallt på vägarna. Lite kul faktiskt :P. Min värdmamma är hemmafru och hela våran gata verkar vara rena visteria lane. Men iaf hon älskar att baka kakor, tårtor och allt annat med socker. På host family application stod det, Interests; cooking. Jag frågade: So you like to cook? Oh yes! Not food, but cookies and cakes. It just comes natural for me ;D Haha! Jag antar att vi får äta mycket kakor. Dessutom har vi en chihuahua som heter Gummin, som betyder svart på koreanska. Heather (värdmamma) är så söt! Hon har börjar inreda mitt nya rum och visat kort på mig för hela släkten ;P Min syster Shayla är helt överlycklig att äntligen få en syster, hon har bara bröder. Hon hade sagt till sina kompisar att; "me and Malin are gonna make eachothers hair" :D så himla sött! 
Min värdmormor ska ta emot en utbytesstudent från Brazilien så vi kan umgås;P Det är kul! 
Min familj älskar att campa!, De verkar ganska outgoing. Min bror Zac gillar sport och Shayla älskar HSM! Ephrain är "the family clown" kul uttryckt :P Jeremiah är bara två år (tre i sommar) så jag vet inte så mycket om honom. Jag pratade med honom i telefon! Så söt alltså! Och för de som undrar ska jag faktiskt åka gul skolbuss! roligaste på året :P haha nej skojja. Men ändå! Jag vill ha bilder på familjen, de har haft problem med datorn men snart ska bilder komma!  

Jag ska gå på Lakeland High School (500 elever), som börjar 21 Aug, men först ska jag på Welcome Camp i New York! :D

Explorica <--

Så fort familjen skickar kort ska jag ladda upp. Här är huset i alla fall ;

 


BTW:

Anna hjälpe mig med den nya designen :D TACK!
--> http://anna-usa.blogspot.com


RSS 2.0