Bilder på familjen

Hej
Fick just de första bilderna på familjen. De är jättesöta och jättesnälla! Känns verkligen bra!


 

Hundarna.


Carol & Rusty


Rusty och deras utbytesstudent från Schweiz.

Nu åker jag snart! 9 Dagar! Idag åker näst sista Explorica gruppen. Jag åker med sista :)   

Mail från värdfamiljen

Hej
Idag fick jag mitt första Mail från Rusty och Carol där de berättar lite om sig själva, Enjoy:


Hi, 

A little about us feb,08 we've been married for 17 yrs. we have 2 dogs
(rottwielers) gentle giants, they think everyone is here to see them, so they
get excited when people come to the house, so dont be afraid they WONT hurt
you. we have our own business (rusty pretty much runs it) Rustys Autobody and
towing. i work @ my in-laws store right by the school, we are anxiously
awaiting your arrival, we not heard when you'll be coming. but
you have your
own room, bathroom,tv, and can use the computer anytime we also have a webcam
so you can see & talk to your family anytime, we dont really have rules only
if they NEED to be applied,
we haven't been skiing, (i'm alittle accident
prone) but your more than wecome to go, i'll send some pics of the house and
of the dogs, this is our 3rd student our first was from Switzerland(last
year), we had a blast, the one this year was from Norway but she was afraid of
the dogs (she'd never been around them before)

well i must leave for work but i will send pics tonight I get home about 430
(our time).
we talk more love Rusty & Carol 

 


Placering!!

Hej

Nu har jag äntligen fått ny värdfamilj

Jag ska bo med familjen Brown, Carol (48) och Rusty (48) i Andalusia, Illnois
De har 2 hundar, jag ska gå på Rockridge High school (500 elever) som ligger i Taylor ridge, IL.

Familjens intressen är: Shopping, äta på restaurang, åka skidor , träffa släktingar Mm.

Rusty har eget företag och Carol jobbar i bokhandel.

Andalusia tillhör Rock Island community och ligger precis vid Mississippi river

JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Ni kommer aldrig tro vad som har hänt!!!
Explorica ringde i morse och sa att jag ska få en ny värdfamilj! YEES!!
Så nu har min resa blivit uppskjuten ännu en gång till 28 Aug, 4 September eller 6 September :P Så vi får se när jag åker!
De skulle ringa när de visste mer! :D TACK TACK TACK!

Tim McGraw



Tim McGraw - Taylor Swift

Jag är så arg!!!!

Jag är så arg!!!

Pratade med min värdfamilj i går, de har skaffat en kattunge som BARA får vara i mitt och Shaylas rum, ingen annan stans eftersom de har två hundar i resten av huset. Vi får inte öppna fönstret i fall den rymmer, vi får inte ha öppet dörren i fall den rymmer och dessutom ska vi ha dens bajslåda i rummet! Det kommer ju lukta jätteäckligt oxå får vi inte ha öppet fönstret. Dessutom stackars katt!!! Katter är ju vilddjur man kan inte stänga in dem i ett rum?? Det är djurplågeri!

Dessutom dog deras hund Mambo förra veckan och de har redan köpt en ny, alla deras djur dör hela tiden. Jag fattar inte hur dem lyckas???



Nu är första Explrica gruppen i väg!!

I dag kl. 16.35 åker första Explorica gruppen mot USA och New York =D

Jag skulle åkt idag med första gruppen men min resa blev ändrad till 21 Augusti eftersom min nya skola börjar i september. Så Idag är det exakt två veckor tills jag sitter på arlanda =D EXCITING :D

Just nu är jag i stockholm för att säga hej då till Lina och Charlie som åker till malta nästa vecka !

Good Luck till första gruppen!! Ha så kul i New York!

RSS 2.0