Jag är så arg!!!!

Jag är så arg!!!

Pratade med min värdfamilj i går, de har skaffat en kattunge som BARA får vara i mitt och Shaylas rum, ingen annan stans eftersom de har två hundar i resten av huset. Vi får inte öppna fönstret i fall den rymmer, vi får inte ha öppet dörren i fall den rymmer och dessutom ska vi ha dens bajslåda i rummet! Det kommer ju lukta jätteäckligt oxå får vi inte ha öppet fönstret. Dessutom stackars katt!!! Katter är ju vilddjur man kan inte stänga in dem i ett rum?? Det är djurplågeri!

Dessutom dog deras hund Mambo förra veckan och de har redan köpt en ny, alla deras djur dör hela tiden. Jag fattar inte hur dem lyckas???



Kommentarer
Postat av: Amanda

Herregud. Du måste ju få byta familj? Det där är inte OK! :/ Stackare..Jag tycker verkligen att du ska försöka byta familj.

2008-08-17 @ 11:42:12
Postat av: Amanda D

Men jösses.. man börjar ju undra vad det där är för människor!

2008-08-17 @ 13:07:19
URL: http://numb.blogg.se/
Postat av: Sandra i Minneapolis

Nä det lät verkligen inte kul. Jag hoppas att du kan byta familj om du känner att det inte stämmer när du kommer fram, för ärligt talat låter det inte som den bästa värdfamiljen direkt. Good Luck!

2008-08-18 @ 18:49:44
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0