Regionals is on

Hej

Just nu sitter jag i skolan.. I gar spelade vi regionals mot knoxville! Vi vann, det var sa spannande! (Regionals ar en turnering for att hitta det basta basketlaget i Ilinois, vinner man regionals kommer man till sectionals osv.)
Nu spelar vi i morgon igen mot Monmouth Roseville, det kommer bli tufft. De ar bra!

I helgen hade vi en trivia night for att samla in pengar till softball sasongen. Det var kul! Vi fick massa kakor och godis. Mmmm..

Hoppas ni alla mar bra <3
Kram fran USA


Senior Night Tonight

Hejsan!

Hoppas ni all mar bra! Har nere i staterna har det vart jattevarmt denna veckan! 15 plus! Skont att ga utan jacka nagra dagar. I helgen beraknas den storsta snostormen hitils komma, sa jag antar att varmen inte kommer halla i sig. Det ar bra for da kan vi aka skidor och mysa pa snow star ett tag till.

I gar efter cheerleadingen akte jag och Vicki in till Moline for att handla lite saker till min poster. Senior night ar ikvall! Ska bli sa kul! Alla som tar studenten fran basketlaget och cheerleadingen far ett bord utanfor gympahallen dar vi satter upp bilder pa oss sjalva och familj. Vi ska alla ha svarta poster boards!

Nu ar klockan 11.05am Jag slutar om tio minuter for att aka hem och forbereda. Kl. 5 maste vi vara tillbaka i skolan och satta i ordning varat bord sa folk kan komma och titta.
Efter det borjar JV matchen vid 6 och Varsity vid 7.30. I pausen pa Varsity ska jag, Kaela, Haley och Alexis dansa vara senior dans for alla i publiken, omg. Efter det far vi ga med vara foraldrar och sa presenterar dom vem man ar och sant. Efter det far vi massa presenter fran vara lag. Vi ska fa en scrapbook med bilder fran sasongen :)
 
Nu maste jag ga. <33

Torsdag :)

Hejsan

Just nu sitter jag i skolan och vantar pa att sluta, har cheerleading traning idag :) Vi ska stanna till kl. 6 och ova pa varan dans :) I morgon spelar vi i Knoxville :) Jag ar peppad! Pa tisdag har vi hemma match mot Sherrard, publiken ska kla ut sig i cirkus tema, och den basta utkladnaden vinner pris :)
I helgen har jag softball och snow star formodligen :) Kommer bli kul, nasta vecka pa alla hjartans dag ska jag ga pa bio med nagra kompisar. Kommer bli mys :)
I gar var jag och shoppade med Vicki & Steph, kopte Jeans + skor. Det var mys.
I morgon ska vi laga mat i min matlagningsklass, :) Det ar kul..

Hoppas ni mar bra :)
<33

RSS 2.0