Senior Night Tonight

Hejsan!

Hoppas ni all mar bra! Har nere i staterna har det vart jattevarmt denna veckan! 15 plus! Skont att ga utan jacka nagra dagar. I helgen beraknas den storsta snostormen hitils komma, sa jag antar att varmen inte kommer halla i sig. Det ar bra for da kan vi aka skidor och mysa pa snow star ett tag till.

I gar efter cheerleadingen akte jag och Vicki in till Moline for att handla lite saker till min poster. Senior night ar ikvall! Ska bli sa kul! Alla som tar studenten fran basketlaget och cheerleadingen far ett bord utanfor gympahallen dar vi satter upp bilder pa oss sjalva och familj. Vi ska alla ha svarta poster boards!

Nu ar klockan 11.05am Jag slutar om tio minuter for att aka hem och forbereda. Kl. 5 maste vi vara tillbaka i skolan och satta i ordning varat bord sa folk kan komma och titta.
Efter det borjar JV matchen vid 6 och Varsity vid 7.30. I pausen pa Varsity ska jag, Kaela, Haley och Alexis dansa vara senior dans for alla i publiken, omg. Efter det far vi ga med vara foraldrar och sa presenterar dom vem man ar och sant. Efter det far vi massa presenter fran vara lag. Vi ska fa en scrapbook med bilder fran sasongen :)
 
Nu maste jag ga. <33

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, alltsa! vart bor du egentligen? vi verkar bo jattenara varandra ju! forst skriver du om iowa city och nu om moline och snow star, som jag inte kopplade forens nyss. vi ska till snow star nasta fredag med skolan. haha. ah, it's a small world.

2009-02-13 @ 22:23:10
Postat av: Malin the blogger

Jag bor 5 min fran Moline! :D vart bor du? :D

2009-02-14 @ 14:44:51
URL: http://malinlundborg.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag bor ca 20 minuter från Cedar Rapids, om du vet vart det är. :) Ca 1½-2 timmar från Moline :P

2009-02-14 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0