It's weekend

Hey People!

Idag borjade jag min dag med softball traning, jag hade en riktigt bra dag! kandes bra! Ska skot valdigt bra bollar!
Sedan akte jag och Vicki (vardmamma) en svang till mataffaren och handlade, stannade aven pa Wahgreens och kopte en foundation som var alldeles for ljus, sa jag ska se om jag kan byta den..
Efter det satte jag mig framfor Tv:n med en stor skal white's chocolate ice cream och kollade pa The heartbreak kid, kul film. Harligt med helg!
I morgon ska jag kanske aka snowboard med Marie <3 Pa snowstar. Det ar mys, inte varje vinter man har sesongskort pa en skidresort 5 min bort. Jag ar nojd!
Nasta vecka har jag tva basketball matcher! Det ska bli kul!
Nasta helg ska jag aka med Debbie ner till Western Illinois University och prata for blivande vardfamiljer! Det ska bli kul!
I min matlagningsklass ska jag laga Svenska kottbullar till Mrs. Folber, jag satsar pa ett starkt MVG. Jag maste faktiskt bevisa for henne att svenska kottbullar ar battre an amerikanska =p

Hoppas ni alla mar bra, <3

Kommentarer
Postat av: u know me!

visste inte att du var lagade köttbullar:P lycka till:D vi måste höras snart gumman, har så mycket att berätta!!

2009-01-28 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0