I'm going to Farmington people!

Hey!
Nu var det ett tag sedan :) Hoppas ni alla mar bra! Det gor jag!
Idag hade vi en tva timmar lang cheerleading traning dar vi ovade in ett nytt nummer och nya stunter till  varat nummer i Farmington i morgon kvall, I'm excited! GO ROCKRIDGE!
Pa lordag har jag softball traning som vanligt, men denna vecka har jag lite sovmorgon till 9.30

Jag ar seriost sugen pa risgrynsgrot och skogaholmslimpa! Ar avensjuk pa alla birgersjobergare som far risgrynsgrot i skolan i morgon :p

I helgen ska jag aka snowboard med Marie, annars inte sa mkt.

Nasta vecka har vi 2 matcher, Det ska bli kul!

Snart ar det "Senior night" Da ska vi upptrada, jag och 3 andra en dans for hela skolan. Ska bli kul!

Vi hors snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0