What I love about United States


Efter ca tre veckor i detta land kan jag lista vad jag alskar med USA:

1  Ranch dressing
2  Mountain Dew (Varldens godaste dricka!)
3  Amerikaner
4  High school
5  Softball
6  att det endast kostar 300 svenska kronor for klippning och fargning hos frisor
7  alla roliga traditioner, som Homecoming
8   Vadret (Det har vart runt 28C Varje dag denna vecka)
9   Att alla over 16 har bil
10 Keramik som skolamne
11 Att det ar billigt att shoppa
12 Att vi ar 10 utbytesstudenter pa rockridge, som jag alskar sa mycket!
13 Att ett 24 pack Moutain Dew endast kostar 5 dollar (35 kr)
14 Det ar amerikanska flaggot overallt
15 Min vardfamilj
16. Min sang

Vad jag saknar fran Sverige:

1. Mamma och Pappa <3
2. Marabou
3. Maten!!!
4. Sunes Jul (Mamma skicka den nu!!)
 

Have A Nice Day!!
<3 Malin

P.s Tack till alla som kom i hag min fodelsedag 12 sep. Tack till Mamma,Pappa,Charlie och Lina for fodelsedagskorten. Det var jattekul att fa svensk post!


Kommentarer
Postat av: SaraP

Haha, ja alltså ranch dresseing är det bästa som finns!

2008-09-25 @ 04:51:49
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: Malin the blogger

JAG VET! Himelskt!

2008-09-26 @ 05:45:35
URL: http://malinlundborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0