Varldens basta dag!

hello alla igen.

Idag var jag i skolan det var kul! keramik och psykologi ar bast amnena! Till lunch fick vi pommes,hamburgare,mjolk,saltgurka,dressing och ett apple. Det var gott :P Men lite onyttigt kanske :P
Efter skolan akte vi hem till Grandma och grandpa och at middag. Sedan akte jag, Andy och Rusty ut pa fyrhjulingar jattelange det var skitkul, jag vagade inte kora sa jag satt bakom Rusty :P

Jag var i mataffaren med Carol ocksa, vi kopte lite random saker typ apple och tandkram.

Nasta vecka ar det Homecoming week med massa aktiviteter och sant. Och I morgon ar det football eftersom det ar fredag och pa lordag ska jag och andy pa fest hos en utbytesstudent i Davenport. So it will be sooo fun :D

Nu ska jag stada mitt rum annars blir mina vardforaldrar inte glada.

Love <3


Rusty med Cody och T-bone <3<3


Mitt food card.

Kommentarer
Postat av: lina

det låter som du har det jättekul, tyvärr funkar det inte att se bilderna. vem är andy?

2008-09-12 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0