Vardagen smyger sig pa..

hej :)

Ikvall hjalpte jag till pa rocket stop till 10 sa det blev sent, nu ar kl 11 sa jag ska lagga mig snart!
Spelade softball i gar, sjukt sjukt kul! Langar redan tills nasta onsdag!!!

Nu borjar det bli vardag har nere i staterna, det ar sa sjukt kul att vara har. I borjan var alla valdigt nyfikna och allt var nytt och spannande, men nu vet alla vem man ar och den innan sa roliga gula skolbussen ar vardag nu. Man maste vara mycket mer aktiv sjalv och aktivera sig och bjuda in sig till nya saker hela tiden. Sa det kan vara lite tufft ibland, men det ar en del av upplevelsen.

Nu maste jag sova, ska upp tidigt till skolan, massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0