Twin Day

Hej

Eftersom det ar homecoming week i skolan nu har vi olika teman varje dag.

mandag: Twin day
tisdag: jersey day
onsdag: no school
Tordag: grade day
Fredag: spirit day!!

Pa torsdag ar den stora homecoming paraden och pa fredag ar det homecoming football game! I'm soo exctited! Jag ska shoppa homecoming klanning med Solvor pa onsdag efter min softball traning!!

Idag var det twin day och alla hade en tvilling som hade samma klader. Jag och marie fran Norge hade samma. Skitkul! I morgon ar det jersey day sa jag har fatt lana en fotbollstroja fran Andy.

Hmm.. Vet inte vad jag ska skriva mer..  

Kramar


-->http://malinlundborg.bilddagboken.se/


Twin day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0