Sondag Kvall

Hejsan
Det har vart en valdigt bra helg har nere i staterna, vadret har vart sa extremt varmt och harligt varje dag!

I lordags var jag ute och shoppade med Carol flera timmar, det var jattekul!
Idag var jag forst och kopte en dvd till mirr rum sa jag kan lyssna pa musik samt kolla film. Efter det var det Softball mellan 1.30 - 4.00 PM. Mitt lag spelade match nere i Iowa och nasta helg kanske jag ska spela pa sondag for Tracy tycker jag gjort sa bra pa traningarna.

Nu ikvall var det forsta avsnittet pa nya sasongen av Desprate Housevives har nere, det var bra!! Plugga lite ocksa. Har sjukt mycket att gora i skolan; Am. Government prov pa tisdag, Engelska prov tisdag, Psykologoi prov onsdag. Sa ja.. Jag har att gora :D men det ar sa kul.

Jag alskar USA saaaa mycket.

kramar


PS. Har i USA borjar vi alltid skoldagen med "the pledge of alligiance"

-->"I pledge allegiance to the flag of the United States of America, and to the Republic for which it stands: one Nation under God, indivisible, With Liberty and Justice for all."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0