Snart i väg!!

Hello
Tänkte att jag kanske skulle skriva något nu..
Jag åker mot USA och New York på lördag. Jag ska börja packa snart!
Carol och Rusty verkar helt jätte bra! Dessutom har jag fått reda på att det går 8 andra utbytesstudenter på Rockridge high school! Wohoo! En av dem är Arnie från tyskland som bor med min värdfarmor och värdfarfar.
Det kommer bli helkul!!! Dessutom ska jag mamma och pappa åka 2 veckor till Los Angeles och Las vegas när de kommer och hälsar på mig nästa sommar =D
Fast nu är jag mest excited över New York! 2 hela dagar i NY med guidning och shopping(!!). Jag vet två andra som ska åka i min grupp, Anna och Mathilda. See you saturday!!

Den 20 September är det Homecoming på min skola, så jag och Carol ska ut och köpa klänning snart =D Exciting! 

Take care <33
  

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ah Lycka till på resan! Bli inte fast på din mellanlandning som vissa andra..! Kramar!!

2008-09-05 @ 06:17:09
URL: http://www.glammigt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0