School, homecoming and sooo much fun!

Hey guuys!
nu har jag landat i Andalusia Illnois! varldens basta stad! Mina vardforaldrar hamtade mig pa flygplatsen i gar kl. 22.00 eftersom jag missade planet :P Nu ska ni fa hora varldens mest korkade historia:

Jag checkar in mitt bagage i New York och gar pa planet, sedan blir det storm i New york och vi maste vanta. Jag maste ringa explrorica och saga att jag ar sen sa jag fragar piloten hur lange vi ska sta dar, han sager 2 timmar. Jag gar av planet utan mittt handbagage for att ringa explorica och 10 minuter senare nar jag kommer tillbaka har planet akt. Med mitt handbagage, sa jag far boka in mig pa nasta flyg till atlanta som gar 4 timmar senare och forsoker hitta mitt bagage som forsvann i memphis. Alltsa det var knappt!
Fick mail fran pierre att de hittat mitt bagage och att det kommer till Moline kl. 12 idag.

I alla fall, I gar borjade jag skolan det ar saa kul! har ar mitt schema:

period 1. ceramics
Period2. Gym class
period 3. psycology
period 4. Algebra 1
perios 5. study hall
period 6. english
period 7. am. goverment

Alltsa min larare i american goverment ms. Tiffnay ar lite laskig alltsa :P
I alla fall.. Jag var och shoppade med Arnie i gar for att vi skulle hitta klader till Homecoming som ar nasta lordag! Han hittade klader men jag hittade ingen klanning. Vet inte riktigt vad jag ska ha pa mig, ska fraga ashley idag.
Nasta vecka ska jag borja spela softboll, det ska bli skitkul!

Annars mar jag bra, har valdigt mycket att gora..
men jag alskar verkligen detta stallet!

Love U all. <3 


Min vardfamilj!!! <3


New york!!!

Kommentarer
Postat av: linn :D

hey!! gud jag vill gora allt igen!! jag blir sa avundsjuk :( du har ett helt underbart ar framfor dig och jag har bara fyra manader...gud sag att du redan hade en bal partner :p snyggt jobbat malin :P hahaha



luuuuuv u <3<3

2008-09-12 @ 02:00:56
Postat av: Viola

jag skulle bli så himla stressad om det där med flygen hände mig :O

men bra att det löste sig!

2008-09-18 @ 23:01:25
URL: http://viella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0