No school

hey
Idag ar vi lediga vilket ar jatte skont! Iofs. Alskar jag skolan har men det har vart sa hogt tempo det senaste att jag behover ta igen mig en dag.

Idag ska jag:
Forst kolla pa tv hela dagen! Nagot jag inte gjort pa sa lange! Och gora lite laxor bara chilla. Sedan ska jag pa softball traning kl. 3.30 och klockan 5 ska jag och Solvor aka till moline och shoppa homecoming klader. Jag har ingen klanning an. Pa lordag morgon ska jag farga slingor i haret. Efter att min vardbror Andy sa "You know you've got to light up that hair right?" sa kande jag att nu var det dags.

I morgon ar det den stora stora Homecoming paraden har! Det ar sa spannande! Andy min varbror ar en "attendent" sa jag maste dit och ta kort och massa kul!

Sedan pa fredag ar det den stora homecoming footballen dar vi far veta vilka som vann homecoming "Queen" och "King". Jag rostade pa Colton parchert och Ashley Hayes. Ni vet formodligen inte vilka det ar men jag ska ga pa homecoming med Ashley sa da far ni se bilder..

Och pa lordag ar det homecoming dance! Exciting! Jag ska ga med min "grupp" (De flesta gar i kompisgrupper har forutom de som ar tillsammans). Efter dansen ska jag och Solvor sova over hemma hos grandma och Grandpa och kora fyrhjuling pa songda! Sa nu ar det verkligen fullt schema. Skont med en dag ledig!

Vi ska snart aka till Chicago med varan organisation och jag (kanske om jag far for organisationen) aka med nagra kompisar och kolla pa Jason Mraz i chicago 22 november. 

<3 Kramar 

Kommentarer
Postat av: li

haha malin du med ditt hår det är fint som det är ju, akta så du inte bleker sönder det eller något! oj jazon mraz OMG!!! PUSS

2008-09-18 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0