jersey day

Idag vart det Jersey day i skolan, alla hade pa sig olika sport trojor..

Min dag i stora drag:
forst vaknade jag tidigt och akte till skolan, vi slutade 11.15 idag eftersom vi ar lediga i morgon och det ar mycket att ordna for homecoming. Sedan akte jag med Colton hem till hans hus och hamtade klader for vi skulle spela basket i baptist kyrkan i Moline. I alla fall. Sedan korde vi till Moline kopcenter dar colton klippte sitt har ocksa at vi taco. Det var gott... Sedan akte vi till en fotostudio for colton skulle ta sina senior bilder for yearbook idag. Sedan hade vi inget att gora sa vi akte till en elektronik affar i Moline och spelade guitarr hero. Sedan akte vi till Baptist kyrkan och spelade basket med nagra fran skolan tex: Cody, austin, andy, mfl. Det var skitkul. Sedan akte vi till en kina restaurang pch sedan tankade vi bilden sa pratade jag en stund med Nick som jobbar dar. Sedan akte jag hem och nu sitter jag har.

Hoppas ni mar bra
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0