I'm now 18 years old..!!

Hey!

I gar fyllde jag 18 ar! Det var jattekul! Vi at mjar pa duckys (basta stallet i Andlausia) Och sedan gick jag och Andy pa football game med vara kompisar! Skitkul! (och for alla som undrar ar Andy min vardbror!) Det var jattekul!

I dag ska vi pa fodelsedagskalas och i morgon ett till fodelsedagskalas ocksa ska jag hjalpa till att pynta korridoren i skolan for homecoming week , jag har gatt med i rocket crew, typ pepp kulbb. Sa det ska bli skitkul!

Nu ska jag nog duscha och sedan pluuga lite, efter det ska jag till grandma och grandpa, efter det ska andy och colton hamta mig (de ar och koper en skunk nu? I dont know why, colton ar lite rolig :P) och sedan till kalaset!

Hoppas ni alla mar bar det gor jag! Alskar detta stallet och jag bara alskar varje dag!
Massa kramar <3


Grattis fran bensinmacken :D


Happy 18th birthday!


My cake!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis i efterskott!! :)

2008-09-13 @ 18:27:10
URL: http://numb.blogg.se/
Postat av: Tove

hej sötis

träffade åke på stan och höll på att skratta sönder när jag hörde om din lilla olycka med planet, men jag menar det kan inte gå bra jämt:D Börjar nästan lipa när jag hör att du trivs så bra, gör mig så lycklig!!!! Love Btw massa grattis kramar till dig <3 PS. SKA FIXA FACEBOOK SNART SÅ VI KAN SKRIVA.

2008-09-15 @ 17:51:29
Postat av: Viola

Fan va roligt att det blev så bra med din placering så att du trivs!! :D och grattis i efterskott^^

2008-09-18 @ 23:36:53
URL: http://viella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0