CODE RED

Aloha

--> http://malinlundborg.bilddagboken.se/ (Glom inte att kolla in mina bilder)  

Nu sitter jag har igen, ska ut och jogga snart! Hade softball traning idag! Det var sa sjukt kul! Den riktiga uttagningen till skollaget ar i januari, sa jag maste verkligen ligga i om jag ska kara det. De flesta har spelat sen de var typ 6 ar sa jag har en del att ta igen.

Idag var det "Code Red" Pa varan skola, det later som ett brandlarm ocksa laser de in oss i klassrummet medans polisen kommer in med knark hundar som luktar i hela skolan pa skapen och sant efter droger. Jag var i gymnastiken sa vi var inlasta i killarnas omkladningsrum. Sedan komm  ms. Scmol och gav oss godis, efter det var det code green igen. Ingen blev tagen denna gangen. Forra vecka blev tva stycken tagna med droger i skolan.

Skolan har ar jattekul, Jag har andrat mitt schema lite:

period 1: Keramik
Period 2: Gymnastik
Period 3: Psykologi
Period 4: Algebra
Period 5: Textil och cothing II
LUNCH
Period 6: English
Period 7: Am. Government

So that's Awesome. 
Kramar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0