Monday, Oct 20, 11.28 AM

Hej!
Nu var det tva timmar sedan jag skrev :P

Har just haft PE, dar vi spelade dodgeball (Som alltid) :P Och study hall i aulan Okey, pa tal om study hall. Study hall ar en timme varje dag dar man ska sitta och gora sina laxor. Jag har study hall mellan kl. 10.05-10.55 varje dag i aulan Aulan ar den varmaste platsen pa hela skolan och de skonaste stolarna vilket resulterar i att alla sitter och sover. Jag blir sa trott av att vara dar. Ibland nar jag kollar runt mig pa alla manniskor i study hall som sitter och sover med halvoppen mun borjar jag garva for mig sjalv. For det ser sa kul ut!

Denna helgen var skon. Antligen en lugn helg. Skulle ata chinese food med Solvor i gar men hon skulle i vag nanstans med sin vardfamilj sa jag hjalpte Jeanne att baka kakor till hennes kyrk grupp. I lordags kvall var jag pa en sta upp komik show i "the first baptist church" i Aledo. I fredags Klippte jag haret och solade solarium! (Som vi alla gor har hela tiden!) Later det inte som en underbart lugn helg! Var langesedan jag hade en sadan! Missade iofs. Min softball macth i gar.

Jag har bytt vardfamilj! Min forra familj jobbade hela tiden eftersom de hade massa rakningar de inte kunde betala. Sa de var alltid stressade och irriterande sa jag bestamde mig for att byta. Jag bor nu tillfalligt hos Jeanne i Aledo sen en vecka tillbaka vilket resulterar i att jag maste ga upp tidigt for att aka till skolan eftersomk Aledo ar lant harifran. Men denna veckan ska jag flytta in i en ny familj har i omradet!

Alla killar i footballs laget har pa sig sina trojor idag..? Undrar varfor, det brukar vara pa fredagar de har de pa sig innan matchen? Inte mandagar. Anyway.. Hoppas vi far pommes idag i maten, Pommes med ranch dressing! JUM!

Om 10 minuter har jag syslojd! Jag haller pa att sy en kanin. Doesn't it sound fun? Jag har just sytt klart Adrians gris, Arne. :P Sa nu syr jag en kanin. Jag fick valja mellan att sy en strandbag, en kudde eller en kanin. Jag valde kaninen :D

Jag ska snart lagga in nya bilder pa bilddagboken. Min kamera sladd ar hos min forra vardfamilj, de ska ge den till mig i morgon. 

I helgen ska vi till St.Louis med utbytesstudenterna och shoppa + six flags! :D Awesome!

Nu maste jag ga till syslojden, men Mrs. Folber ar ledig idag sa jag ska nog lasa en tidning. Hon har alla bra tidningar. Sa det blir nog "seventeen magazine" Wohoo! 

Okej. Nu maste jag ga. Vill bara meddela att om nagon kanner sig amnad far ni garna skicka lite marabou och djungelvral! <3 LOVE 



Kommentarer
Postat av: Viola

va bra att det gick bra att byta värdfamilj:)

haha, jag tog med mig djungelvrål och de tycker att det smakar så himla konstigt, som att få en kallsup typ XD

2008-10-26 @ 10:06:45
URL: http://viella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0