God morgon kara vanner!

Hejsan :)

Jag sitter just nu i keramiken och har nyss avslutat mitt pepparkakshus :D det ar jattekul!!
I gar tranade jag med kaitlin och sedan kollade jag ochy min vardfamilj pa Dancing with the stars som numera ar mitt favoritprogram in the US!
I dag ska jag trana med kaitlin, sedan winter sports meeting, efter det maste jag plugga for jag har test i morgon.
I morgon ska jag trana sedan ska jag och Keith (Vardpappa) aka och kopa halloween kostym och sedan ska vi till Sherrard for rockridge spelar volleyball match i morgon kvall! Woohoo! Lets go rockets!
Pa fredag ska jag pa halloween fest hos Troy och pa Lordag ska vi ha en bondfire hemma. Jag har ganska fullt upp! And I love it! Idag ar det pommes till luch! mums! har vantat hela veckan! pommes med ranch och apelsinjuice! JUM!
Jag ar sa amerikaniserad! Jag ater snabbmat, alskar dancing eith the stars, jag dricker pepsi instead of coke, jag har bara klader fran american eagle, jag solar solarium hela tiden, jag alskar ranch dressing m.m ! US is the best country in the world! I LOVE IT!
Allt ar sa mycket battre har an jag kunde forestalla mig! I'm so happy! hope u guys are too!

BTW: My weekend in St.Louis was awesome! bilder kommer snart pa bilddagboken! LOVE!<3

Kommentarer
Postat av: u know me

Lämnade skåne för några dagar o var uppe en runda i vbg, härligt, men saknade att säga hej till dig! Hoppas du har de bra där borta!:) många kramar <33

2008-10-30 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0