two bits, four bits, six bits a dollar, all for ROCKRIDGE stand up and hollar!!

Ciao :D

Jag har haft en valdigt bra helg. Min vardmamma bakade kanelbullar till frukost det var gott!! Jag har kopt amerikansk pankaksmix som jag ska skicka hem till familjen. Sa ni kan ata amerikanska tjocka pannakakor. They are heavenly.
I gar vann rockets volleyball lag reginal finals. Det var sa spannande. :D Go rockets!
Pa tisdag borjar min cheerleading traning pa riktigt. Vi kommer trana varje dag mellan 3.30 - 5.00pm. Och vi kommer ha match 3 gr/ veckan mellan 20 nov - 20 februari. Alltsa tre manader. Jag kommer bli fit for fight haha.
(Jag gor basketcheerleading.) Vi hade try outs nu i torsdags dar vi fick sta framfor en jury och gora en cheer, tva hopp. (Jag gjorde: toe tuch och herkie) och gymnastics. Sa valde de ut oss 14. Jag var sa nervos :p De andra kunde typ gora bakotvolter och sant. Men jag ska lara mig det sa haha :P

Anyway,..
Nu maste jag plugga. Och Ikvall ska jag ga pa High school musical 3 med mina snyggingar.

Jag har laddat upp nya bilder!: http://malinlundborg.bilddagboken.se 

LUUV <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0