phone

Jag pratade med min kära familj i telefon ännu en gång, jag kände att jag och Heather behövde diskuter reglerna eftersom de är lite föör extrema. Men det är tydligen väldigt kriminellt i Indiana. Heather berättade att massa barn blev kidnappade och sånt. Men det känns ju lite extremt när man inte får gå till mataffären ensam. Jag får gå till biblioteket som ligger på samma gata men inte längre än så.. Kommer bli så annorlunda!
Men jag är jättenöjd med placeringen familjen verkar jättesnäll.

Jag är ganska glad att familjen börjat banta, (hur konstigt det nu låter) men de har börjar äta sallad och grönt eftersom de är överviktiga så förhoppningsvis behöver jag inte äta hamburgare varje dag!
Hostgrandma (som bor 15 minuter bort) ska oxå ta emot en utbytesstudent, Hindy. Hon är 17 år och kommer från brazilien. Vi ska göra massa kul i hop. Det känns verkligen jättekul! Då kommer vi vara i tillsammans på julafton hos grandma. 

Min familj har planerat så mycket aktiviteter; Football, Baseball, golf, camping, shopping, picnic, baking, scrapbooking, movies m.m. Exciting :O)

Ephrain fyller 6 år i morgon. Sötaste hostbrother.

Idag skickade jag ett brev till min familj med marabou choklad; daim och non stop. Två recept; muffins och chokladbollar. En cd med svenska låtar och lite bilder på vad jag gjort det senaste. Hopefully they'll like it. 
  
jag måste bara lägga upp en bild på min hostbrother Jeremiah, han såå söt!

 <-- halloween


 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det där med att det är mycket kidnappningar och så kan nog stämma väldigt bra.



Min klasskompis Sofia var i New Orleans förra året, och det var likadant där. Hennes värdmamma hade blivit helt förtvivlad när Sofia gått till affären ensam. Hon startade världens telefonkedja och ringde nästan polisen, eftersom det var så himla många kidnappningar i området.



Förstå vilken hemsk känsla att behöva ringa hem till hennes riktigta föräldrar för att säga att hon blivit kidnappad. Så den regeln kanske inte är så dum iallafall. Även om det lär kännas sjukt konstigt för dig ;)

2008-06-11 @ 19:51:41
URL: http://www.glammigt.se
Postat av: Malin the blogger

USCH! jag vill inte känna så, jag visste ju att det var kriminellt men detta känns extremt..

2008-06-11 @ 20:34:22
URL: http://malinlundborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0