BRA NYHETER

Hej :D

Nu har jag bra nyheter :)

Min värdfamilj säger att de missförstått mig och har ändrat sina regler. (Jag tror Ashley (LC) sa till dom)
Jag pratade med dem i dag och allt verkar jättebra, Och nu ska ni få veta:

Jag kanske ska flytta till Stugis MICHIGAN =D
Min värfamilj har hittat ett jättestort hus i Michigan där alla kan få egna rum.
De ska bestämma sig nästa vecka om de ska flytta eller inte, i så fall kommer jag gå på samma skola som Hindy =D Cant belive it!

Jag är glad att allt löste sig, anledningen till att de satt så hård regler var att de trodde jag var 15?
Nu vet de att jag är 18 i alla fall :)

kramkram

Kommentarer
Postat av: joakim

braaaaaaaaaaaa =PP

2008-06-22 @ 22:27:57
Postat av: Anna

Oh! :)

Kommer du fortfarande åka till NYC den 7:e augusti? Vem är Hindy föresten? Kram!

2008-06-22 @ 23:15:03
URL: http://www.anna-usa.blogspot.com
Postat av: Malin the blogger

Japp! Jag åker till NYC 7 Aug =D Vi kommer ha såå kul :D Hindy är min värdmormors utbytesstudent. :)

2008-06-23 @ 08:41:18
URL: http://malinlundborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0