59 days

Jag pratade med min familj i går, det var längesedan sist.
Jag kanske ska dela rum med Shayla 10, Heather sa att jag fick välja men jag har inte bestämt mig än. några Åsikter?
David har ordnat världens coolaste grej vi ska göra, han vet att jag är så himla excited över alla amish människor så han har ordnat att jag ska få vara "A day in amish life". Jag ska få vara med från morgon till kväll och leva exakt som dem ;D haha det är sååå kul!
Snart åker min familj till texas på semester så jag har gjort en road trip cd till dem med svenska låtar =D 

Min familj verkar verkligen jättebra men nu ska ni få veta hur mycket regler jag har;

1. Jag får inte vara ute efter 9 på vardagar
2. Jag måste vara hemma senast 10 på helger
3. Jag ska gå i kyrkan varje tisdag och söndag
4. Jag får inte dejta, (bara om Heather eller David går med, KUL) 
5. Jag får inte gå utanför trädgården själv, vart jag än ska måste en vuxen vara med (undantag kompisar)
6. Jag får aldrig vistas ensam med en kille, inte ens på en bio bland massa folk

Jag har fortfarande inte vant mig vid alla regler, men det ordnar sig :D Jag älskar utmaningar och detta kommer bli en! Trust me. De är väldigt strikt kristna och deras regler är extrema. 

Anyway... Ha det så bra allihopa. =) 


Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med att dela rum kan bli knepigt, för det kan nog vara skönt att ha ett eget ställe att dra sig tillbaka till när du vill vara ensam. Sedan kanske det är jobbigt att dela rum med en 10-årig tjej? Ålderskillnaden kan göra mycket.. :) Din familj verkar jättemysig, oh, jag vill också ha värdsyskon som bor hemma!

2008-06-08 @ 16:58:31
URL: http://anna-usa.blogspot.com
Postat av: Anna

Det där med att dela rum kan bli knepigt, för det kan nog vara skönt att ha ett eget ställe att dra sig tillbaka till när du vill vara ensam. Sedan kanske det är jobbigt att dela rum med en 10-årig tjej? Ålderskillnaden kan göra mycket.. :) Din familj verkar jättemysig, oh, jag vill också ha värdsyskon som bor hemma!

2008-06-08 @ 16:59:00
URL: http://anna-usa.blogspot.com
Postat av: Anna

Det där med att dela rum kan bli knepigt, för det kan nog vara skönt att ha ett eget ställe att dra sig tillbaka till när du vill vara ensam. Sedan kanske det är jobbigt att dela rum med en 10-årig tjej? Ålderskillnaden kan göra mycket.. :) Din familj verkar jättemysig, oh, jag vill också ha värdsyskon som bor hemma!

2008-06-08 @ 17:29:10
URL: http://www.anna-usa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0