PRESENTER TILL VÄRDFAMILJEN


Med endast 26 dagar kvar i Sverige har jag nästan köpt klart presenterna till värdfamiljen.
Jag har köpt;

Swedish cakes and cookies
Season glass (kosta boda)
Pippi longstocking bok  och
sverige - pyjamas.

Jag tänkte köpa lite godis också, jag har redan skickat ner Marabou choklad i posten dem gillade det :P
lite blandgodis är ett måste. Smörkniv? osthyvel? 

I går hittade jag "Sverige thé" i en affär, det var lite kul. Jag hittade en tändsticksask med älgar oxå.. Den var söt :) 
Och skärgårdskola i strut :)  

Ska man ta med en liten Sverige flagga? Oboy kanske? Djungelvrål måste jag ta med. :)

NI andra som ska åka... Vad har ni köpt till era familjer?


Kommentarer
Postat av: Emy

Jag har köpt så sjukt mycket saker! Flera böcke: en kokbok, en med bilder över sverige, en om svenska traditioner, en midsommarstång, dalahästar, änglaspel, en almanacka.



Du verkade ju ha hittat bra presenter du med :)

2008-07-12 @ 21:39:56
URL: http://emymaria.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ahh jag har knappt köpt någonting än! Jag måste verkligen göra det nu. Får beställa hem böcker ikväll typ..



Det där med att designa är inte så lätt. Jag har min blogg upplaggd på Word Press, och där kan man ändra i CSS koderna. Men du har ju din på Webblogg, och jag har faktiskt ingen aning om hur man gör där..



Hoppas du listar ut nåt, så du kan ha lite personlig blogg du med ;) Kramar!

2008-07-12 @ 22:13:08
URL: http://www.glammigt.se
Postat av: Anna

Sverige flagga är ett måste, åtminstone så du kan ha en själv när du är i USA och känner för att vara lite patriotisk :D Kram <3 25 dagar kvar..!

2008-07-12 @ 22:20:51
URL: http://www.anna-usa.blogspot.com
Postat av: Elina

Jag hade tänkt köpa maaassa svenskt godis :D Bilar, Marabou, lösgodis och "hemgjort" godis från typ tt lokalt företag här. Och så hade jag tänkt köpa nån bok om Sverige med bilder och nån glasgrej. Dessutom har jag två skivor med svenskt musik för högtider och så! :) Men nu börjar det bli ont om tid, har knappt fixat nåt..

2008-07-13 @ 12:06:58
URL: http://elinaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0