Burr Oak, Michigan Here I come!

Hey..
Alltså ni kommer inte tro detta!!!!!
Min värdfamilj har köpt ett nytt hus, I BURR OAK! Det är världens i särklass minsta "by" In the middle of nowere, De har 700 invånare och 40 personer i min nya klass?? OMG!
Ashley ringde mig nyss och jag blev helt förvånad! De har inte fotboll på skolan heller vilket suger lite grann, men de har volleyball och softball så det blig nog bra i alla fall.
Och min skola börjar den 4 September vilket betyder att jag kommer vara på plats i Michigan en månad innan, in the middle of nowhere.
Fast nu ska jag inte överdriva! Sturgis MI ligger ganska nära och där finns faktiskt ett wal mart :P Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! :P Det är faktiskt komiskt, sådär en vecka innan avresa! 
Men jag är positiva själen själv och är inte negativ alls! Detta kan bli hur bra som helst! Man ska inte vara negativ!
 
Kolla in bilden på min nya (Slitna) skola


Kommentarer
Postat av: Annaa

Det blir nog jättebra ^^

2008-07-27 @ 20:40:38
URL: http://anna-usa.blogspot.com
Postat av: mika

det är tufft att du är så positiv trots alla ändringar, regler osv. jag tror du kommer få det himla bra :)

2008-07-28 @ 13:15:37
URL: http://mbg.blogg.se/
Postat av: mika

Fast du :P Jag är inte så possitiv egentligen, men jag försöker vara. Familjen är rena katastrofen och att de köpt ett hus mitt i skogen utan att ens meddela mig en vecka innan min avresa är ännu värre! :P Men har du familj? Vart ska du åka?



Nä okej..men du hanterar det i alla fall bättre än jag skulle gjort :) Men vad säger explorica då? för jag kommer ihåg att du va helt inställd på att byta familj ett tag...

Jo jag har familj, ska till maryland!

2008-07-28 @ 16:55:29
URL: http://mbg.blogg.se/
Postat av: mika

haha sorry råkade få med det du kommenterade hos mig i mitt inlägg där..:P

2008-07-28 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0