Torsdag, 18 Dec 2008

Dear Swedish people <3

Idag slutade vi skolan 11.15 Wohoo, Det forvantas komma en super storm har vid 8 ikvall! Akte hem och at lite Marabou choklad samt mina kara djungelvral, avslutade aven mitt Am. Government projekt, finally over, Haleluja.

Ringde Marie for att kolla om vi kunde aka lite snowboard men hon ska ta familjebilder, svikare :p haha No. Jag ska allt aka till snowstar har om nagra minuter for att aka lite snowboard! Vill att mina kara foraldrar ska komma hem fran thailand sa de kan skicka over pengar sa jag kan kopa ett sasongskort pa snow star.
Marie och jag ar valdigt fattiga nu, shopping resan till Iowa City forra helgen rensade vara bankkort ganska rejalt :p Sa nu far vi vanta pa nya pengar. :P Hoho, I-lands problem som det ocksa kallas.

Idag bad mrs. Folber mig att jag skulle ga ut och lamna nagra burkar i hennes bil, sa det gjorde jag, hon glomde att lamna dorren oppen sa jag var tvungen att ga runt hela skolan i mina tofflor och typ 100 Meter sno.

Har aven fatt en ny lordags kvarsittning, Gash, varje gang man kommer typ 5 sekunder forsent far man lordags kvarsittning. Jag bonade och bad men ikke.

haha nu ska ni fa hora vad jag och min otur lyckats med denna gangen, det ar en skitsnygg kille pa min skola och vi typ flirtar lite med varandra, och han jobbar som snowboard larare pa snow star, sa tankte jag att jag kunde flirta lite med han i skidbacken. Sa gar han och bryter foten liksom. Lyckat :P

Kara vanner, I gotta go, Skidbacken vantar. Love ya all <3333


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh ja du borde verkligen åka till IKEA om du får chansen! Det var det bästa på länge:)

2008-12-19 @ 01:00:34
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: joakim

stackars kille ;)

2008-12-19 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0