Tisdag 9 December, 2008

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan och vantar pa att min algebra ska borja.
Ikvall har jag tva basketvall matcher. Jeeeess. Kommer bli helt awezome. Vi ska spela i Allwood. Bussen gar kl. 4.15, glomde min Mp3 sa nu far jag sitta i 45 minuter och lyssna pa coach henrys daliga humor :P
Anyway..
Cheerleading tar verkligen upp det mesta av min tid! Skulle akt med Debbie till Iowa idag och pa lordag skulle vi akt och shoppat, men jag har basket.
Pa lordag ska vi aka till chicago och spela. I'm excited!
I gar blev jag fragad pa min forsta amerikanska date, herre gud. Stackars kille han verkade hel nervos. Jag gav han mitt nummer och ha skickade typ 100 sms :P Haha men vi far se, jag gillar en annan lite.. :P
Den konstigaste raggningsrepliken jag fatt i USA ar: Hey, do you smoke weed?, Haha
jag maste ga. Love you all. <33


Kommentarer
Postat av: linn

hahahaha forsta dejt!!!?? wow...:D haha lycka till!!

2008-12-15 @ 02:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0