Sondag 21 Dec, 2008

Hejsan kara swedish people :)

Igar var Jag pa Twillight! den var jattebra! Ett tips till alla vinterkalla svenskar! :) Den handlade om en tjej som blev kar i en vegetarisk vampyr, det later jattekonstigt men den ar jattestor har i USA! :) Mysig film.

Idag akte jag och min kara vardfamilj pa lite julhandling i mataffaren. Kopte ingredienser till Lussebullar och Pepparkakor. Har i USA behover man inte anstranga sig sa mycket! Finns shake'n bake pa pepparkakor, (skont) :P

Maste saga att detta var arhundradets kallaste dag. Temperaturen lag pa - 20 grader. Det var hemskt! Kom ut ur affaren med min varma nykopta pepperoni pizza, pa tiden jag kom till bilen var den frusen. Sa hemskt var det! Buurr..

Idag kope jag Taylor Swifts nya cd skiva: Fearless, Basta skivan nagonsin! I Love Her <333

Nu ska jag och Vicki kolla pa Mamma Mia :)

Hoppas ni har mysigt hemma i Sweden, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen e toppenbra!! rekommenderar den liksom Malin till alla att se den!!! ett måste att se twillight:P

2008-12-22 @ 17:13:16
Postat av: joakim

tänkte la att du skulle gilla twilight du med ; )

2008-12-28 @ 14:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0