Sondag, 14 dec 2008!

Aloooha.
Jag har haft en valdigt trevlig helg :D 
Basketball matchen i Macomb var helt amasing! Det var helt sjukt kul!  Matchen var sa spannande! 
I lordags var vi och shoppade i Iowa City, det var amasing! Jag kopte en amasingly snygg bikini + vita converse. Wonderful, och for alla converse loving svenskar kan jag beratta att ett par converse endast kostar 240 kr har, wohoo!
Det var awesome iaf.

haha, Det roligaste var nar vi korde till Iowa City korde en bil forbi oss som var dekorerad med horn och sant :P I was like "who would ever do that? :P" Haha :p Det var Debbis bil :p Haha! Min local Rep. she's so funny :P 

I gar drack vi frappucino pa starbucks, tankte da pa alla stackas svenskar som maste klara sig utan denna underbara plats. Starbucks ar det mest underbara ever, det borde finnas i Sweden.

Och for alla er som undrar varfor jag koper en bikini i December kan jag dela med mig av fakrumet att jag ska till Florida och Las Vegas snart :D And I'm very excited :D 

I gotta go my friends, <33  


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha nämen! jag var också där igår! eller tja, jag är där varje helg typ eftersom jag bor här, men ändå. vi hade kunnat haft forum träff för två andra svenska tjejer från formet var där med. ;P

2008-12-14 @ 17:11:03
Postat av: Malin the blogger

Vilken bra ide! Adda mig pa facebook, Malin Lundborg Rockridge high school. Sa far vi bestamma nagot! :D

2008-12-15 @ 05:28:18
URL: http://malinlundborg.webblogg.se/
Postat av: oihåoih

jag vet inte hur vi klarar oss utan starbucks, vill haa!!! <3 lina,

2008-12-16 @ 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0