Lordag 6 dec, 2008

Hej.
Just nu sitter jag hemma hos Veronica, det ar massa sno ute, I love snoo!!Det ar sa mysigt! Om en vecka oppnar varan skidresort "snow star" som ligger 5 min bort. Alla ar taggade at aka snowboard! Solvor vara snygga noska ska aka hem =/ vi kommer sakna henne massa! Sa vi ska forsoka traffas alla och aka lite snowboardinnan hon aker hem efter jul. Rehnata fran brasilien aker ocksa hem om ett par veckor.. =/.
Denna helgen ar ganska lugn. Sov hos veronica i gar och Idag ska vi bara hanga, kolla tv :) Mysa.
Nasta vecka har jag 3 basketball matcher, pa lordag ar det basketturnering i Lisle , chicago. Det ska bli kul! kommer bli massa cheerleading denna vecka! Pa sondag ska vi kanske aka snowboard! :D 
Snart ar det jullov. NICE! 
Idag har jag vart i USA 3 manader! :D Wohooo! 

Vi ska snart bestalla cheerleading hoods :) wohoo! Snart ska vi fa vara cheerleading kort. :) det ska bli kul! Vill se hur de ser ut! 

Glom inte att kolla in min bilddagbok <33 

Kommentarer
Postat av: joakim

du får ju uppdatera bdb liiite mer nu :P du var ju igång i början men nu haru svalnat lite ;D

2008-12-07 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0