Djungelvral ar inte uppskattat i Amerika!

Hej!

Idag ar det fredag 12 dec. 2008. Jag sitter i skolans biblotek och skriver :D
Min helgplaner har andrats en aning! Idag har vi match nere i Macomb, det ska bli kul, bussen gar direkt efter skolan och vi kommeer inte vara hemma forrens midnatt! I'm excited. I gar malade vi skapskyltar for basketspelarna skap i skolan. Jag malade 3. Det var nice. Jag malade Jordans och Jeremys + min egen ;). (Kolla bilddagboken.)
I morgon ska jag, solvor,marie,veronica + rehnata aka och julshoppa nere i Iowa City. Sooo much fun. Pa lordag kvall ar det fest + sleepover hemma hos veronica! Jag ar peppad! Pa sondag ska vi antingen aka snowboard eller familjemiddag! Min vardmamma aker till florida pa sondag vilket betyder en hel vecka av restaurang mat eftersom min vardpappa ar for lat for att laga mat :D Harligt! :D
Nasta helg ar det mycket som hander ocksa! Det ar "hot chocolate hustle" i Aledo + snow star ski resort winter party med nagon concert och stuff.

I gar tog jag med djungelvral till skolan, det var helt galet! 200g godis bara forsvann! alla ville prova det ackligaste godiset i hela varlden! Det var varsta uppstandelsen om hur hemskt godis vi har i skandinavien! Jag och marie fick verkligen rycka in och forsvara varat godis! Vissa blev nastan sjuka till och med. De madde daligt efterat :P

Jag maste ga nu, <3333333333333 rock it this weekend! 


Kommentarer
Postat av: Vendela

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite nyttiga saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-09-28 @ 14:23:57
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0