1 Dec, Mandag.

Hejsan!
Det har vart en mycket rolig och intensiv langhelg! I torsdags var det thanksgiving. Det var inte alls sa speciellt som jag trodde! Vi traffades familjen hemma hos min hostgrandma och at massa massa mat :P Det var hur mycket mat som helst! Forst fick vi mat + massa kakor. Sedan dukade de fram ett nytt efterrattsbord. Jeeaas. It was much much food.
Anyway, I fredags var det "Black friday sale" crazy rea! Folk ar helt galna, affarerna oppnade kl. 4 am. Folk gick upp vid 2 och koade utanfor! I New york omkom ett butiksbitrade da han blev nedtrampad. Tragiskt!. Vi akte hemifran vid 6 ungefar till south park mall. Det var lite lugnare dar inte sa stort kopcentrum. Jag shoppade massor!
Vid 10.00 lamnade vi affarerna for att aka till photographic arts dar jag tog kort for skolans arsbok. Det blev ett bra kort! :)
Efter det akte jag hem och bytte om for kvallens basketball match! Bussen gick vid 2.35, matchen borjade vid 4. Det var en kul match! Vi cheerade pa valdigt bra! :D
Efter det akte vi till farmington for att kolla pa varat tjejlag som spelade match! Det var skoj, traffade marie dar. Sedan akte jag hem, var hemma vid 11.
I lordags gick jag upp vid 07.00 for att trana softball, det var kul! I love it! Sedan akte jag och ashley och shoppade lite mer pa suthpark. Sedan var jag tvungen att aka hem och byta om for kvallens basketmatch! Det var inte lika kul, en kille som tog studenten i varas, brandin, dog i cancer i lordags. Det var valdigt sorgligt och manga grat! Det var jobbigt. Tragiskt.
I sondags hade vi familje middag hemma med alla barn och barnbarn! :) jag hjalpte vicki att gora kalkonen! helt underbart god :P
Iaf. I morgon har vi varan forsta hemma match for sasgongen. Det ska bli kul! Alskar nar vi har match, alla killar maste ha skjorta + slips, they look good ;) Som tur ar slipper vi ha vara uniformer i skolan, de ar valdigt korta :P

Nu ar det redan december! tiden gar verkligen!
Kolla in bilder pa min bilddagbok --> http://malinlundborg.bilddagboken.se

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0